Aarhus Universitets logo
Arrangement for alle studerende på pædagogisk antropologi-uddannelsen i Århus
Danmarks Lærerforening og Aarhus Universitet fremlægger i dag et fælles forslag til et forsøg med en forskningsbaseret læreruddannelse. Målet med…
Ph.d.-forsvar ved universitetslektor Dag Jostein Nordaker
Hvorfor og hvordan kan man bruge spil i undervisningen? Med udgangspunkt i min ph.d. afhandling "Viden i spil", vil jeg kort skitsere nogle af de…
Professor Peter Jarvis:Globalization, Knowledge and the Need for a Revolution in Learning – can we really build a City of Man?
Den aktuelle forskning peger på, at politiet rent faktisk kan stoppe bandekrige, når de er opstået. Det store hul i vores viden er, hvordan man…
Helle Rabøl Hansen, ph.d studerende ved Institut for Læring med speciale i mobning, modtager året Peter Sabroe-pris for sin visionære forskning og…
D. 20. marts, kl. 13.00 - 16.00 forsvarer Anja sin afhandling: Facilitated Work Based Learning - analyseret i et pragmatisk perspektiv.
Danmarks Pædagogiske Universitetsskole inviterer til vidensdag om masteruddannelser 10. marts 2009.
Side 695 af 832