Aarhus Universitets logo
Heldagskonference om kreativitet og innovation arrangeret af forskningsprogrammet i Socialanalytisk Samtidsdiagnose
Gæsteforelæsning v/Staffan Selander, Professor i didaktik og didaktikdesign fra Stockholm Universitet.
Staffan Selander, professor i didaktik og videnskabelig leder af DidaktikDesign, ved Stockholm Universitet forelæser i forskningsprogrammet Medier og…
Masteruddannelser med studiestart februar 2006: Voksenuddannelse, Sundhedspædagogik, Læse- og skrivedidaktik, The Business of Innovation, Fleksibelt…
Udbyder: Ph.d.-programmet i Kultur, Diversitet og Læring, Danmarks Pædagogiske Universitet
Nyuddannede skolelærere i natur/teknik mister hurtigt troen på sig selv. Blandt forklaringerne er dårlige faciliteter og manglende opbakning på…
Nutidens jagt efter sikker viden er gammel vin på nye flasker: Det er den samme realismefetichisme, som professor Knud Grue-Sørensen kæmpede imod i de…
Fusionsdebatten vidner om, at politikere og forskere er to vidt forskellige lejre. Internationalt netværksprojekt på Danmarks Pædagogiske Universitet…
Teori og praksis er som salt og peber og som ketchup og sennep. Uadskillelige. Og dog. Tiltroen til praktisk sans er i vækst, mens den teoretiske…
Stadig flere virksomheder arbejder strategisk med at etablere uformelle fællesskaber for medarbejdere. Hvorfor? Asterisk har mødt praksisfællesskabets…
Side 776 af 833